Suflet de copil

A mai trecu o zi, 24 de ore, a trecut o saptamana, o luna , un an, timpul trece cu fiecare nanosecunda si fiecare nanosecunda pentru noi muritori dureaza o clipire din ochii, dar pentru alti dureaza o eternitate. Am devenit mai bun, am devenit , mai puternic, mai indraznet si mai curajos, nu stiu ce crede lumea despre mine si chiar nici un imi pasa. Eu sunt eu, tu esti tu, si atat nimic mai mult. Putem fi oameni de rand, putem fi ingeri, putem fi zei, numai daca credem in noi insine, putem realiz tot ce ne dorim. Nu mai copilul acela naiv care il stiai, chiar ai recunosc ca m-am schimbat, si cu timpul ma schimb din ce in ce mai mult si intr-o zi o sa plec de tot, departe foarte deparete, departe de tot ce stiu, departe de tot ce cunosc, departe de tot ce iubesc, departe de oameni dragi mie, dar asta este viata nu ne putem oprii din ciclul vietii. Ma schimb imbatranesc, iert, dar niciodata nu uit. Dar cu timpu invat si sa nu iert pe cine ma trateaza si pun piciorul in prag de fiecare data cand am ocazia. Trebuie sa-mi impun respect daca nu sunt slab, si in acesta lume nu mai poti fi slab ca te calca toti, si asa mai bine fi puternic si cu capul pe umeri, gandestate prima daca si porma sa actionezi, cateodata este bine sa te las dus de instinct dar nu tot timpu. Tu poti sa faci schmbarea, tu poti sa schimbi lumea, tu esti singu/singura care poate sa realizeze ce trebuie sa faca, nu mai esti un copil sa plangi de fiecare data cand te supara cineva, fi indiferent/indiferenta si asa o sa-ti fie mai bine.

2 comentarii:

  1. La asta ma gandeam si eu , la putina indiferenta si totul se va schimba in bine cred :))))

  2. Sunt de acord cu tine ! La urma urmei nimeni nu este perfect !

Trimiteți un comentariu