Euforia saptamana

A mai trecut o saptamana, o saptamana destul de faina, dar la randul ei destul de ciudata, e ce sai faci daa te-ai schimbat brusc si ceva ce ai fost si iti place sa-ti traiesti viata la maxim. Asa sunt si asa o sa raman un om care stie ce vrea si tot ce iti spune face si drage, nu este ninic neobisnuit, este ceva uman, ceva instinctiv, ceva ce poti face daca iti bati putin capul, maine o sa fie o zi de neuitat de ce? Pentru ca este ziua noastra, ziua barbatului, lapdance, striptis, sex, ceva cu ce esti obisnuit zilnic cu sau fara iubita, este ceva uman, ceva pervers. Daca viata te fute o futi si tu cu aceste instincte de lup batran, chit ca timpul trece si imbatranesti zilnic cate putin dar totusi, reusc sa trec peste de fiecare data te intrebi cum, te intrebi care este secretul?
 Cum pot sa-ti raspund pentru ca este simplu sa nu iti peste de nimic inafara de tine, pentru ca atunci tot vine de la sine, si secretul acela doar tu il stii. Deci da cum am spus o saptamana plina de surprize, pline de fete plina de alcool, plina de sex si de aventuri, te simti bine in piela ta, pentru ca poti, nu vreau sa dau din casa ca nu-i frumos. Sa bagi ceva in oameni care te vorbesc pe la spate si te doare in cur de alti, doar de tine sa-ti pese si totul o sa bine, pentru ca viata este frumoasa si daca stii sa o intorci tot timpul, nu te mai stresezi si iti bati capul pentru niste dobitoci pentru ca nu merita, traieste clipa frate si ai sa vezi ca totul vine de la tine, la fel ca mine totul vine de la sine, tot ce mi-am dorit se intampla in fiecare de ce? Pentru ca stiu cum sa-mi intorc viata fa-o si tu. Am plecat sunt plin de alcool si fum care ma strapunge in fiecare vena si fiecare artera, deja nu mai sange am doar euforie si adrelina, dar cate o data trebuie sa te potolesti poate cand esti mai batran dar acum "carpe diem". Ciao v-am pupat.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu