Prieteni adevarati/falsi

O zi in care am simtit gustul amar al dezamgiri de la persoane care nu ma asteptam, fratii mei, surorile mele (cica), si eu la randu meu am devenit indiferent cu restu pentru ca vad ca nu merita bunatatea mea si daruinta mea, nu exista fratii si surorii pe lumea nu mai exista, exista doar cunostince, a incercat azi 3 prieteni sa ma faca sa ma razgandesc dar eu am raspuns nu pentru ca asa am simtit, i-am indepartat, i-am dezamagit la randu meu pe ei, si azi chiar nu mia pasat de nimeni si de nimic, de ce sa imi mai pese pentru cineva care ma poate dezamagi in viitor, mai bine stau in lumea si raman in lumea pentru ca este mai bine, izolat de tot si toate, pe pamant sa fiu doar o carapace, un exterior fara sentimente, fara bunatate si fara pasare, pentru ca se pare ca asa este mai bine pentru toti, mai bine plec, mor si se uita de mine, pentru ca am trait degeaba pe acest pamant, nu imi mai pasa ce fac, cum fac si cand fac, de ce sa-mi pese daca altora nu le pasa de promisiunile facute si porma le lasa balta ca asa li se nazare lor, asa si eu la randu meu pentru ca vad ca este mai bine, le multumesc celor care au incercat azi sa ma faca sa rad, sa ma faca sa ma razgandesc, dar in zadar pentru ca ce spun asa ramane, asa sunt eu si nimeni si nimic nu ma mai poate schimba, cine ma place asa cum sunt bine, cine nu tot bine, pentru ca vad ca unor oameni le pasa, dar la alti nu le pasa nu-i nimica, roata se intoarce, si se invarta, si o sa ajung ei la mine si o sa le fac exact cum mi-au facut si ei mie, sa vada cum este, o sa-mi mastile mele clasice, si porma o sa-i lovesc unde doare cel mai tare, ca vad ca daca nu le dau o palma sa se trezeasca la realitate si porma o sa realizeze ei. Va multumesc prietenilor care mi-au fost azi alaturi de mine in momentele mele negre, plina de ura. Sper ca ma poate ierta cineva pentru ca am facut ce am facut azi, trebuia sa fiu altfel ca stiu ca ia fost dor de mine si eu am exitato, iarta-ma pentru totul, ingerul meu pazitor.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu