Transformare

Am pierdut ceva drag mie, ceva ce avea sufletul meu, partea mea intunecat si partea mea luminata, nu mai sunt intreg, sunt un om fara sentimente si fara umanitate, nu mai sunt eu cel care a fost sunt doar o carapace goala, nu mai ma loialitate, sunt un inger al morti, sunt un inger intunecat, am decajut pentru ca foarte multe lume ma tradat si mi-au bagat cutitul in inima pe care acuma este doar praf si nisip, nu mai ma mila nu mai pot  ierta. Aripile mele albe, sau trasformat in aripi negre ca carbunele ochii mei albastri calmi si intelegatori, sau trasformat in ochii rosi ai urii si ai dispretului. Va intrebati de ce? Pentru ca nu mai am echilibru, pentru ca sunt ceea ce am fost inaite indiferent si nemilos celor care mau tradat si celor care nu le pasa de mine nici umpic, apreciere am doar pentru cei care meirta eforut, pentru restu sunt doar o umbra care poate in bantuie si ii blesteama. Scriu aceste cuvinte din cauza ca ieri mi-am pentru omenirea si sunt inconjurat de oameni indiferenti si care au alteva mai bun de facut decat sa fie langa un prieten care la randu lui a fost langa ei, dar nu mai conteaza acuma ce a fost a fost, inima mea este nearga si se sfarama de pe zi ce trece din cauza ca a crezut in anumite persoane care porma m-au lasat balta si care m-au lasat sa sufar, nu este nimic, ca-ti eu n-o sa ma mai intorc la ei, o sa ma introc la cei care merita atentia mea si o sa fac tot posibilul sa fiu alaturi de ei, si restu le dau uitare si indiferenta ca asa merita, stati voi intr voi ca asa meritati, jucati-va in picioare, calcati-va pe moralitate si pe responsabilitate, caci eu nu sa mai fiu acolo sa la calauzesc in nici o directie, ii lasa asa cum m-au lasat si ei pe mine pentru ca asa merita, din partea mea merita doar indiferenta si nepasare. Gandurile sunt limpezi si sincere, si doar pentru cei care sunt langa mine le multumesc din suflet pentru restu, nu imi pasa. Ultimele mele cuvinte din aceasta postare este: " prietenia este un lucru frumos, dar cei care nu iti sunt prieteni nu merita respectu tau."

1 comentarii:

  1. Bine spus la urma :)

Trimiteți un comentariu