Schimbari radicale

Ieri, o da ieri a fost o zi care n-o sa uit, eram cu niste prieteni si vine la noi un domn foarte simpatic, dar care chiar ne-a deschis ochii la toti, a spus niste lucruri care paote ne-a pus pe ganduri si ne putem intrebarea oare merita ceea ce vrem sa facem sau nu? Azi am realizat ca nu se merita pentru ce sa-mi fac nervi si sa disper din minuy in minut, pentru o persoana care tu vrei sa faci totul si ea nici mersi nu spune ca este ziua ei si ii faci cadou, deci clar nu se merita ne vedem fiecare de drumul nostru in viata si ne vedem fiecare de treburile noastre, inelul l-am dat jos pentru ca nu vreau sa-l mai port, de la o persoana care nu apreciaza ce fac pentru ce sa ma mai chinui. Nu gata am pus punct pe I si am pus piciorul in prag. Nu se merita, si nu doresc la nimeni asa ceva, sunt mai naiv de fel si mai iertator, dar asa ceva nu pot ierta din cauza ca aceea persoana nu stie sa aprecieze ceea ce vrei sa faci pentru ea, nu stie ce sacrifici a facut sa faca acele lucruri si tu parca le-ai aruncat la gunoi, asa o sa fie si in viata pentru ca cu atitudinea asta n-o sa ajunga departe, si n-o sa fie ceva in viata, o sa un nimeni, un nimic, o stafie goala prin aer. Asta este atitunea ei, asa sa fie si a mea indiferenta pana la capat, nu ma mai intereseaza ce vrea si ce face, nu ma mai intereseaza daca ma cauta sau daca nu ma cauta, daca asta vrea sa faca sa faca. Eu unu am fost dar nu mai sunt pentru ca intr-o zi m-am schimbat radical din cauza atitudini unei persoane, dar nu-i nimic nu ma plang sau nu sunt bucuros sunt doar asa cum sunt, un om cu suflet mare. Ai pierdut ai castigat nu exista cuvintele astea, exista doar omul care face are, daromul care nu stie, inseamna ca este pierdut. Eu unu nu am pierdut pentru ca stiu ce vreau si din cauza asta am, dar cei care nu stiu sa aprecieze ceea ce li se ofera viata inseamna ca sunt pierduti pentru totdeauna.

1 comentarii:

  1. Uneori iubim persoanele care continua sa ne raneasca ,dar este bine ca vin momente in care ne dam seama de adevaratele lor intentii..
    Nu conteaza cine te-a facut sa suferi mai mult sau cine ti-a gresit mai mult,conteaza ca fiecare durere este un examen peste care trebuie sa trecem.

Trimiteți un comentariu