New life for the reborn phoenix

Mi-au trecut multe ganduri prin cap despre trecut, dar nu pot schimba nimic, dar eu m-am schimbat nu mai sunt aceea persoana naiva care o cunostea toti, nu mai sunt aceea persoana care spuneau toti ca imi pot sa-mi prieteni. Numai unii prieteni merita laudele si respectul meu, aceeai prieteni care tot timpul mi-au spus, si m-au ajutat tot timpu, acei prieteni vechi care inca mi-au ramas prieteni, nu cei care trec ca vantul si ca gandul. Ce a fost in trecut a fost, acuma astept mandru si increzator viitorul, nu ma iau dupa destin sau soarta ma iau dupa ce vad si sunt curios ce ma asteapta. Sunt ca o pasare phoenix care a ranescut din nou din propria cenusa, cand a fost dobarata de atatea ori, dar renaste de fiecare data mai puternica si mai increzatoare ca niciodata, lasand trecutul deoparte, lasand pe aceei oameni care ia ranit, sa stea in lumea lor si ea merge in lumea ei. Asa sunt si eu m-am dus in lumea mea, nu am legatura cu trecutul meu, nu mai simt nimica pentru nimeni, am taria sa merg mai departe oricat de greu este. Sunt ceea ce vreau sa fiu nu ce vor alti, sunt o persoana care stie ce vrea si care nu lasa nimic sau pe nimeni sa-l doboare. Aici am inchis un capitol din viata mea, urmeaza altu plin de peripeci si multe curiozitati, deabea astept.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu