Domin timpul

Au trecut cateva de cand nu am mai scris pe blog, dar nu din cauza ca am fost suparat sau trist sau nefericit, pur si simplu am fost foarte ocupat. Atat de ocupat incat am uitat totul, si nu am luat in seama nimic, dar am intreb oare sunt blestemat de anumite persoane, sau doar ma doare fizic, ceea ce patesc noaptea? Nici eu nu mai stiu, ieri a fost o seara interesanta, un recital al unui prieteni , dar si un show de foc al unei prietenie, parca era ca intr-un basm, parca eram eu cel din centru atentie, ma simteam implinit, inconjurat de prietene, prieteni, amici, persoane dragi. Nimeni si nimic nu a putut sa ma faca trist, a fost o seara magica, si sper ca nu si ultima. Sunt atatea de facut pe acest taram incat nu am destul timp sa le fac pe toate, dar daca ma coordonez o sa fac toate lucrurile care imi plac si de care sunt pasionat. In trecut am avut multe de spus, dar acuma am de spus doar farame din ceea ce a fost in sufletul si inima mea, acuma sunt doar un om care nu mai are asa ceva pentru ca nu mai simte nimic, pentru ca poate asa este mai bine, dar totusi in acest corp fizica poate mai este o camera ascunsa, dar aceea camera am inchis-o cu un lacat si nu mai este deschisa, si pe use scrie negru pe alb, cu sange blestemat, " sa fi bucuroasa si fericita si ca tot ceea ce vrei sa faci sa se indeplineasca. P.S. un mesaj pentru cineva."
Acuma nu mai hoinaresc printre stele si pe astrii, acuma hoinaresc doar pe pamant, unde sunt inconjurat de oameni si de persoane, de muritori, o data am facut timpul sa se opreasca, dar acuma el a dat startul unei noi vreme, o noua imbatranire care o simt zilnic si care se duce ca vantul printre norii albi de pe cer. Am fost cineva, acuma sunt altcineva, dar nu complet pentru ca aceea camera este inca inchisa, dar cred ca in curand o sa fie deschisa de cineva, care o sa-mi depaseasca asteptarile, nimeni nu stie cine este aceea persoana, chiar nici eu nu stiu, dar in curand voi aflat. Poate scriu pentru ultima oara, sau poate scriu pentru prima data de cand timpu merge pe pasi repezi sa me doboare, dar eu nu ma las doborat, il infrunt, l-am invins o data o sa-l mai inving inca o data, asta imi este meirea mea, asta este dorinta mea arzatoare, si nimeni si nimic nu imi sta in cale.

2 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    O concluzie: te maturizezi.

  2. Intodeauna ai fost tu..

Trimiteți un comentariu