Lumea viselor

Mi-a spus cineva ca nimeni nu mă poate ajuta, ca trebuie să mă ajut singur, dar atunci îmi pun întrebarea de ce mai îmi da sfaturi când nu mă poate ajuta? Pentru ca nimeni nu a trăit viață mea, nimeni nu a suferit cum am suferit eu , nimeni nu a trecut prin ce am trecut eu. Am ținu în mine toată răutatea , egoismul și indiferență oamenilor din jurul meu, lor le este bine ca spun" e nu îmi pasă îmi trece" și trec peste, dar asta înseamnă să fi egoist cu cei din jur dar mai ales cu ține însuți. Eu nu mai am putererea , curajul, optimistul și visele pe care le-am avut o dată de mult uitate în timp și în trecut, dar eu mi le amintesc și acuma cum ar fi ieri. Niciodată nu am fost fericit ca de câte ori am fost bucuros și vesel s-a întors roată și totul s-a dus de râpă. Atunci îmi pun întrebarea de ce să mai lupt dacă totul este în zadar, de ce să trezesc din visul din care sunt să fiu rănit din nou, de ce să fiu cu picioarele pe pământ când oameni te folosesc de ține și porma pleacă? Cel mai bine este să fi singur le lume să nu ai nici o grijă și nici o suferință să nu te gândești la nimic altceva decât la tine, să fi egoist și indiferent cu cei din jurul, pentru ca ei se folosesc de ține de fiecare dată când pot. Nu mai accept nimic de la nimeni, nu mă mai încred în nimeni fiecare cu viață lui, cand eu n-o să mai fiu nimeni n-o sa-i fie dor de mine, nimeni n-o să spună ce viață am avut sau să vină la mormântul meu să-mi pună o floare un simbol al prietenei. Pentru ca lumea te uita de pe zi ce trece, ce fapte ai făcut tu pentru ei i ce sacrifici o să fie în zadar. Așa ca o să disparbo vremevdin peisajul pitoresc al acestei lumii, o să trăiesc în lumea mea autista și visătoare, bolnavă de ideei și gânduri filozofice, mediitand cum o să-mi fie mie mai bine nu la restu care vin zi pleacă ca gândul și ca vântul din viața mea reală, o să trăiesc în viață mea imaginară cum am trăit si până acuma. O să mă căutați sunt șigur dar n-o să dati de mine deloc. Așa ca va spun adio dragi mei muritori, fie ca visele să va ducă dintr-o lume mai bună.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu