Ultimul cuvant

Viață mea s-a dus , am ajuns un astru printre stele singur și solitar, toată lume se uite pe cer și nu vede, dar eu sunt acolo și încă lucesc, dar mă sting pe zi ce trece. Lumină mea strălucitoare nu mai este cum a fost pentru ca cineva acolo jos nu a avut curajul să lupte pentru ceva frumos, nu a avut ambiția să vadă frumos din viața ei mâhnita si plină  de ură, nu a vrut să continui în luptă ceea mai de preț pentru o speranță cât de mică poate să fie ea. A dat uitări acestui capitol din viața ei, a dat uitări unei file de viață care putea să o duc departe din această lume rea și nepăsătoare. Nu-i nimica tot rău spre bine pentru ca ceea ce nu omoară ne face mai puternici, dar cel ce face rău și este egoist o să sufere în continuare și prea târziu o sa-si dea seamă ce a pierdut. Eu mă duc acuma pe ultimul meu drum, ultimul drum al lupui bătrân ultima iarna dusă cu greu și chin pe acest pământ, o să țărână din care m-am născut, o să unu cu natura, unul cu cerul și apa , o să contopesc cu spiritele străbunilor mei și o să unul singur care o să veche peste cei nevinovați și cei dragi tot timpul, chiar și peste ține spirit rătăcitor o să veche și poți conta pe noi când ai nevoie, nu ești singur și nici o dată nu ai fost.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu