Sensul vieti mele

Stau in fata caseai cu pipa in gura , cu prietenii mei Jacky si Bob , gandindu-ma la trecut cum a fost, ce a fost, cum a putut sa fie, ce a putut sa fie. Prezentul este viitorul acelui trecut si prezentul este trecutul viitorului ce urmeaza. Ce urmeaza nu stiu dar sunt pregatit pentru ce urmeaza, ma uit pe cer este un albastru cristalin, soarele straluteste puternic, pasari calatoare trec deasupra mea si imi dau seama ca timpul trece pe langa mine cu fiecare secunda, zilele sunt doar un pas mic in viata mea, anii sunt cei care imi spun cum o sa fie viitorul meu, nici eu nu stiu cum o sa fie ii viitor, dar imi dau seama ca o sa am momente grele si momente fericite cu cei care imi sunt aproape dar si cu cei care nu imi sunt aproape, cu fiecare lacrima varsata si cu fiecare zambet pe care il am o sa fiu mai puternic si mai batran, dar cu batranetea vine inteleptiunea si maturitatea si asta ma face sa fiu mai puternic si sa nu bag in seama ce spune lumea despre mine pentru ca sunt doar parerile lor despre mine, eu stiu cine sunt cei apropiati stiu cine sunt asa ca conteaza gura lumii care este rea si rece. Eu sunt eu, nu sunt un nemuritor , sunt un simplu om care vrea sa fac un bine, sa fie amintit pentru faptele lui. Daca plec , plec sa-mi refac viata , sa vad necunoscut si acest fapta ma fascinaeaza. Sunt unul singur contra la multii , dar asta nu seama ca ii iau in seama , eu imi spun punctul meu de vedere cine ma asculta bine , cine nu tot bine. Nu astept nimic de la nimeni, astept doar de la mine sa fac ceea ce este bine pentru mine si nu pentru altcineva, daca fac greseli invat din ele si imi cer scuze pentru ele si trec mai departe. Prietenii imi spu aproape, familia la fel ma sustin si ma fac sa ma simt bine, numai asta conteaza. Mai trag un fum de pipa, il expir si ma uit cum se ridica sper cer ca si cum ar fi un spirit care merge undeva, dar nu stiu unde, asa o sa fie si cu mine , plec dar nu stiu unde si nu stiu ce o sa ma astepte dincolo. Misterul ma cuprinde si curiozitatea este mare, daca nu am noroc in dragoste, am noroc in altceva, asta este sunt un singuratic si asa o sa raman, un lup singuratic care isi cauta sensul in viata, chit ca n-o sa am iubire, dar o sa am altceva care conteaza mai mult decat iubirea si acel lucru este prietenia ca fara ea nu exista iubire....

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu